Tema: Re: OT: dekoratyvinis metalo rudijimas
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-06-29 12:38:56
namie kai eksperimentavau su kampainiais cinkuotais, tai juos uzhmerkiau i akumuliatoriaus rugsti, paesdinau kuri laika, tada vandeny palaikiau. Kita diena atrode super. Na tik atsiskiau rudzhiu interjero namuose tai nepanaudojau :)
O kad toliau nerudytu - nematau prasmes bijot. Ne tai jau greit rudyja, mano manymu.

--
Shlipsas
Vilnius