Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Taiikii
Data: 2010-06-28 21:40:46
Syki vaziavau teviskej. Yra sankryza, kur pries STOP linija pilnai telpa
viena masina, bet jei ta pirma masina kiek pasistumia i prieki ir_visiskai
netrukdo skersai vaziuojantiems_ (perejos toje vietoje nera, bo net
saligatviu nera ir apskritai tenai per gyvenima nesu mates einancio zmogaus,
tode ir jiem ciut pasistumes netrukdo). Is antros juostos galima tik sukti i
kaire, o is pirmos sukti desinen ir vaziuoti tiesiai. Priekyje stovejo
mokomasis ir grynai atsistojes pries linija, o as netelpu nei sustoti uz jo
(sikna ant begiu lieka), o svarbiausia, velavau labai ir reikejo pasukti i
desine (jei priekyje stovinti masina ciut pasitraukia i prieki ir ciut ciut
i kaire, paprastai >90 proc. B kategorijos auto pralenda pasukti i desine).
Toje vietoje priimta yra, kad vairuotojai paprastai noriai pasitraukia.
Pagalvojau, kad instruktorius supras ir pamokins mokini ne vien tai, kas
rasoma juodu ant balto (bent jau mano instruktorius mane protindavo vaziuoti
su protu, o ne tik pagal taisykles, nors as ir taip tos vairavimo kulturos
buvau atsikandes sociai vazinedamas be 1,5 m. be teisiu). Lengvai
pamirksejau rodydamas posuki (primenu, kad tikrai skubejau). Instruktorius
atsisuko. Parodziau ranka, kad yra vietos ciut priekyje ir ciut kairiau, kad
as tilpciau pravaziuoti. Tas pradejo dar labiau skeryciotis ir islipo man
paaiskint. Tai as jam pasiuliau mokinti zmogu_vairuoti_, o ne sedeti
isikibus i baranka. Nemanau, kad ne tamsta panasioje situacijoje butu
sedejes labai ramiai ir nieko nesakes kvailam instruktoriui, net jei tavo
uz(si)pisimo riba yra labai aukstai. Jei instruktorius butu pasielges
zmogiskai, o ne kaip robotas, butume abu buve labai patenkinti, o rezultate
likom su su3.14stom nuotaikom. As asmeniskai, visada stengiuosi pasitraukti
i sali ir praleisti sukancius ir tame visiskai nieko blogo nematau. Vat
besielgianciu priesingai su sukiu "suteikti malone nera privaloma" as
visiskai nesuprantu. O paskui isvaziave i Vakarus pradeda giedoti, kokie
tenai zmones supratingi ir kaip visi draugiskai gyvena.