Tema: Re: klausimelis del lenkisku KET
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-06-28 13:40:32
Ar tikrai?

"80. Jeigu ties zaliu sviesoforo signalu irengta papildoma sekcija su zalia
rodykle, vaziuoti rodykles nurodyta kryptimi leidziama tik isijungus sios
sekcijos signalui."

Va cia ir mane Lenkijoje prigavo. Stovejau ir laukiau kol uzsidegs rodykle,
kol is galo stovejes lenkas pradejo kelti triuksma, kad vaziuociau..

Zebediejus