Tema: Re: Durelių dažymas
Autorius: mrlz777
Data: 2010-06-26 18:17:05
Gali piestuku paieskoti. Jei Kaune, tai Zerutyje turetu but arba Palemone,
ten nuo ateities pl. nusukus yra didelis pastatas. Ten piestuku biski turi.
Piestukas 13lt. As pagal bako dangteli nusipirkau kazkiek g. (daugiau nei
piestuke yra)
 dazu uz 15lt ir kancelerinese prekese teptuka plona nu ir uzsiimiau dailes
pamokelem :)

--

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.