Tema: Re: Stiklo skilimas nuo zvyro
Autorius: kurmis
Data: 2010-06-23 09:56:42
Na nemaciau kad nuo zvyro skiltu. Akmenuka pagavai, sakyciau. Siaip vertetu pasidomet kiek kainuoja tavo auto pakeisti visa stikla, nes pvz man A4 stikla pakeisti 200-250, o akmenuko ismusta duobele uztaisyi 50, tai as kaip tai bbd, atvazinejau iki technikines ir pasikeiciau visa stikla.

Siaip jei skile daug tai anksciau ar veliau ir uztaisius skyla toliau.