Tema: Re: Gal pas ka nereikalingi skersiniai tinkami ant ragu deti metosi?
Autorius: saulius74901
Data: 2010-06-23 21:11:11
1. Del masinos matyt ka ir suklydau.
2. Kai ieskojau konkreciai skersiniu radau va ta puslapi ir deja kainu cia
nemaciau.
3. Kai nera kainu, praktiskai visada perki brangiau (asmenine nuomone).
4. Nesakiau, kad visi neatasako i meilus. Saunuoliai, jei tas pas jus tai
trunka ne ilgiau  kaip 4 valandas. (po parasyto e-meilo esu sulaukes
skambucio del langu gamybos uz mazdaug 8000 Lt. praejus gal kokiu 20 dienu
nuo paklausimo, kai langai jau stovejo objekte)
Is asmenines patirties beveik galiu garantuot, kad ant LT pats turi viska
zinot, moket ir kaip sakai burt, arba turet storesne pinigine kisenej.
Man asmeniskai http://bagazines-skersiniai.lt/ puslapis zymiai
informatyvesnis, o tiems kurie nenori i nieka gilintis ir su storesne
pinigine, tinka ir parduotuve prekiaujanti autodetalemis.

Po svenciu susirasysim, bus aisku koks tiksliai auto ir kokiu ragu-kanopu
ten reik.

"Martynas | www.bagazines.lt" <info@bagazines.lt> wrote in message
> [...]
>
> Antra.
>
> kainos pas mus prie visu prekiu nurodytos isskyrus skersinius, nes...
>
> Trecia.
>
> Kai buvom prideja kainorascius zmones pirkdavo  skersinius S70 ant ragu :)
>
> Ketvirta.
>
> yra pas mus skersiniu ir uz 150 lt, kiekvienam pagal poreikius..
>
> O atsakinet i uzklausimus tai pas mus gyvas interesas, gal kartais kai
> daug darbu, nespejam atsakyti greit ir iskart, bet paprastai neatsakytu
> laisku nelieka.
>
> Todel nepriimkite asmeniskai, bet yra sriciu kur geriau pasiklaust, negu

>>> Martynas