Tema: Re: geri automatu meistrai Kaune?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-06-22 19:30:28
Dejau ant tokios garantijos. Buvo man pusle nuejus. Pagal pozhymius
pac issiaishkinau. Daivanta be jokiu kalbu 6500 litu. Nu ir kam man to
reikia? Tipo, jeigu pusle sugedo, privare brudo y deze ir jie negali duot
garantijos. Sakau, ok, nereikia man jusu garantijos, keiskit tik pusle. Ne.
Slabadoj uz 1200 pakeite. Kai issimove po 3 menesiu troselis is dezes,
paskabinau, po neilgo pokalbio aciunte ratukus, nusiveze, kazka pakeite
ir nieko nejamo.