Tema: Re: pigios sangria kaune
Autorius: Arj
Data: 2010-06-22 12:04:44
saip px kas ten viduj, bet rezultate skanu, ir palyginti nebrangu.
Pvz. kol vynoteka alijosiu gerimo neveze, jo po 6lt niekur gaut nebuvo galima :)
o ir saip pagal pirkejus matosi - uzeini i pvz oza - ten salia yra vynoteka ir kita vyno parduotuve.
vynotekoj beveik visada eiles, o kitoj parduotuvej esu viena karta mates lankytoja (1vnt), nors saip oze lankausi
daznai.