Tema: Re: Q:del vw passato B6, dizeliuko automato
Autorius: Kancler
Data: 2010-06-22 08:06:44
dekui uz info, panasu kad teks atsisakyti sios idejos

"markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
news:hvpg9q$r7t$1@trimpas.omnitel.net...
> ta bobute - tai pats tokius daznai tvarkau, tai oooi kokie problematiski, 
> neskaitant to, kad neseniai baigesi ju tvarkymas pagal garantijas. 
> Neskaitant nusprendima beveik nedeti garso izoliacijos, dyzelyje tas 
> tragiska, garso izoliacija kaip pas Mazdas 6. Jei 2,0 - vieno naujo PD 
> purkstuko kaina 3050,- o naudotu gauti beveik neimanoma. Dazniausiai 
> nueina po du (1-4, 2-3). Nelaiko centriniu spyneles (blogiausia kai 
> nudusta uzrakintoje padetyje), nelaiko klimos dacikai, levi termo 
> davikliai, DSG dezes kartais prie apkrovos nusprendzia, kad laikas imusti 
> laisva (tada ir svaistikliai paziuri kas ten sedi prie vairo) - per 
> grantini 2 kartus pakeistas vienai masinai del sios priezasties variklis 
> (pirktai ir eksplotuojamai DE). Cia daug nesigilinant. Ai dar elektrinis 
> rankinis pas jas problematiskas - megsta nuputi + laidas i suportus 
> einantis, naujas ~340 LT
>
> markatas
>
> "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message 
> news:hvpfnf$qmc$1@trimpas.omnitel.net...
>>o galima konkreciu faktu, o ne viena bobute sake ?
>>
>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
>> news:hvodpl$31r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nori netureti bedu - upgreidinki i B5,5 arba kitaip B5+. B6 jau 
>>> nusivaziavo, o jei pasiimsi 2,0 dyzeli, tada reiskiu dyyydele uzuojauta
>>>
>>> markatas
>>>
>>> "Kancler" <kancleris[nospam]@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hvn5cv$4qs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gal kas naudojat sitoki karuti ir galit pasidalinti eksplotavimo 
>>>> ipatumais, ba galvoju toki imti
>>>> kaip jeilaiko ar nera pabiruciai, turiu dabar b5 tai dideliom bedom 
>>>> nepasizymejo
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>