Tema: Re: Duju iranga IV kartos
Autorius: ukw
Data: 2010-06-21 15:10:50
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:hvnkkl$vcv$1@trimpas.omnitel.net...
> Gali buti. Beda, kad tai nutiko pries isvykima i kelione, tad neturejau
> laiko ieskotis alternatyvu, nors ir viduje tikejau, kad galima rasti tuos
> rem-komplektus.

man tiek Kauno tiek ir Vilniaus BRC meistrai pasakojo, kad nera remkomplekto mano turetam reduktoriui ir reik pirkti nauja reduktoriu uzh 350 litu.

bet, vienas toks njusistas ish Kedainiu, eme ir papasakojo kad tikrai yra.  ta pati pasake ir meistras ish Sargenu garazu.  galu gale, Staska eme ir nusipirko ta remkomplekta (nors pasirodo jo visai nereikejo).