Tema: Re: Numerių pakeitimas ir techninė apžiūra
Autorius: Donatas
Data: 2010-06-18 08:54:13
Pažystamas pasikeitė "EDO" serijos numerius (nuvažiavo i Reigtrą , kur ir
naujus išduoda, apžiūrėjo, užsakė, po 2 sav. atvežė naujus), lipdukus
gražiai nusilupo ir užsiklijavo ant naujų , jei nepavyksta galima nusipirkti
iš TAC naujus, bet sakė lyg po 2Lt /vnt jau kainuoja.

P.S. Miestas Šiauliai ir man kliuvo tokia pati serija su priekiniu nr.
atsilupusia plėvele :(