Tema: Re: del zenonu
Autorius: Ernikas
Data: 2010-06-15 15:32:41
o va klausimas pastebejau mada arba kazka praleidau, kad zenonus vis dazniau
deda i priesrukinius kur pas daugelyje masinu buna apacioje grotelese.
tai cia klausimas tokiu budu kurie negali gyventi be zenonu bando
pasitaisyti, kad neaakintu arba akintu maziau ar uz tokius policijai sunkiau
bausti ar kaip?

Ernikas