Tema: Re: Loptopo maitnimas
Autorius: cialestino
Data: 2010-06-15 10:47:36
pritariu HDi, kadangi gali naudoti bet kokiam irenginiui, reikalaujanciam
"namines rozetes" :) kai keliavau po amerika su masina, buvau nusipirkes
toki dalyka, tai labai patenkintas likau, nes ir laptopa galejau krautis ir
telefona ir fotiko batarkes, ant bajerio ir staline lempa buvau isitempes i
masina pabandyt :D jis jungesi tiesiai i prikurke, buvo nedidukas, tai super
isvis, jokiu laidu ir kitu nepatogumu, o ir kaina gal $18 buvo, pas mus kiek
zinau truputi brangesni ir didesni, ne visas divaisas i prikurke jungiasi, o
tik laidas, o divaisa reik kazkur jau mest ant grindu ko gero ;)