Tema: Re: Laguna 19dci 2001 2002?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-13 17:48:20
Man tai buvo pirmas automobilis, kuri teko nauja ilgiau paeksplotuot - tiesa
dyzelis ir su daug mygtuku. Tada - patiko labai. Nezinau - ar del to, kad
pirmas, ar del to,kad naujas ir nelabai rupejo eksploatacijos kastai. Seip
seno bijociau, nes kokiu 3-4 metu firmoje, kur buvo naudojami, jei gerai
pamenu pradejo kelti daug visokiu gal ir ne mirtinu, bet nemaloniu rupesciu.
Nors ten juos ir droze kaip uz Tevyne. AB - jei banas nuimtas, gal tu
galetum tiksliau papasakot?