Tema: Re: ot:diskaj kurie nekaista
Autorius: Andrius <andrius(istrinti)@beer.com>
Data: 2009-03-27 17:03:03
issprendziau sita reikala pas save minimaliom sanaudom. Tamstai gal noresis pirkt ka nors gamyklinio, bet rezultatas, itariu, bus tas pats.

Samsung 80GB - apkrovus kaisdavo iki 44C, jam priklauso 27-48 ribos. Is virsaus pakabinau besimetanti 6x6cm ventiliatoriuka ant 5V, t.y. laideliai pajungti i ATA HDD maitinimo raudona ir juoda jungtis. Galima ir pati perejima i 5V nusipirkt uz 7-8lt, jei baisu, kad suges kas nors :)) Rezultatas  - apkrauk kaip nori, daugiau 31C nekyla, siaip laikosi apie 28C. Garso nesigirdi.

WD3200AAJS, 320GB, jokiu garsu, jokiu kaitimu, ribos priklauso 25-47C. Del sportinio intereso. Gulejo ausintuvas senas nuo kazkokio CPU, berods aliuminis. Paemiau ir uzdejau ant virsaus, ten kur atviras metalas ant HDD, siek tiek termopastos po apacia. Su viela pritvritinau kad stovetu stabiliai kaip prisuktas. Rezultatas - ramybes busenoj -2C (34/32), apkrovus -3C (38/35).

Ten tam yzf psl kiek zada, -3-4C? Nu man uz 1 papildoma laipsni palikt 100-150lt kazkaip nafik :)