Tema: Re: duobė - sulenktas ratlankis, gumbas ant padangos
Autorius: Valdzia
Data: 2009-03-27 13:32:38
draudimo taisykliu 7psl, 4 punktas - Nedraudiminiai ivykiai:

Nedraudžiamaisiais įvykiais laikomi įvykiai, kai:
4.1.8. žala yra dėl padangų sugadinimo ar sunaikinimo, jei tuo pačiu metu
nenukentėjo daugiau transporto priemonės dalių, taip pat dėl padangų
pradūrimo dėl stichinių nelaimių ir nelaimingų įvykių ar trečiųjų asmenų
neteisėtos veikos.

Teko susidurti, kad padanga ir ratlanki laiko viena detale, todel jei
daugiau niekas nepazeista, bande pripaisyti nedraudimini.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"

"Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message
O kaip su zala iki 4000 Lt? Tada lyg ir policijos nereikia. Vaziuoji i
draudimo kompanija, rasai prasyma ir gauni suma minus francize.