Tema: Re: Mobilus ratu servisas Kaune
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-25 19:01:53
Siaip slykstu kai sitaip dirbama... kpijuojama ir t.t. As ir efkai
konkurencija is dalies darau:) tik pas klientus nevaziuoju:) bet
neregsitruoju adreso www.padangumontavimas.us ar dar kokio kita galune...

Siaip konkurencija kazkiek sveika, bet nesvari konkurencija yra slykstu..
Siaip linkiu kad abiems klientu uztektu

Ir zinot kdel efka pasirinkciau? Nes pas ji kainos nera paslaptis. yra
tokios kokios yra, ir isbandziau jo paslaugas, ir pasitikejima keliantis
zmogus, ir problemu su jo montuotomis padangomis nebuvo. Tad tik jo
telefonas ir liks mano telefone:)