Tema: Re: req: magsima dormeo lipukai
Autorius: Vidas
Data: 2010-06-11 16:23:40
Neperseniausiai pirkau pagalve magsimoje smalsumo vedinas. Nusivyliau
iskart - nediduke ir  baisiai kieta.
Paskatino tai, kad pries kuri laika mano vaikui seneliai padovanojo kiek
kitokia. Vaikas ja gausiai patenkintas - didele (plati), minksta ir overall
patogi.
Pasnekinus teta dormeo parduotuveje gavau gera patarima - tiesiog isimti
dali uzpildancios medziagos. Ta ir padariau, dabar viskas OK.

Sekmes!

Vidas

"Nikonis" <ev@elinijos.lt> wrote in message
> tiesa pasakius ant jos miegojau viena nakti ir atidaviau brangiajai
> (lygtai nesiskundzia), man nepatiko nes esu priprates prie sunkios pukines
> pagalves
>

> "Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message

>>> Vilnius