Tema: Re: Lantra +E85 rezultatai
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-11 11:35:12
renault safrane ora gaude ir vaziavo kad net nejo pavadinti vaziavimu.
zinant mano karma kad kiek turiu maisnu visos sugenda vienu metu, teko ja
pasiskolinti. uzpyliau to E85 nes prase kad su juo pavazineciau. Tai jei
pries tai rode kad ima 13,8 vidurki, tai su juo eme man 14-15 litru. na tai
prode ekonomaizeris. O kaip realiai buvo nzn, kazkiekt aupesi finansiskai
del didelio kainos skirtumo, masina kaip nevaziavo taip nevaziavo tai koks
skirtumas:)