Tema: Re: Q: Techikinė apžiūra "tiuninguotam" automobiliui
Autorius: W. Adamkiewicz
Data: 2010-06-09 09:46:59

> As va kiekviena karta atvares i kasdvimetine TA tuv'ui rodau visokius ten
> popiergalius liudijancius kad butent tie ratlankiai su butent tu ismieru
> padangom yra sertifikuoti butent mano masinai.

Kokius ten popierius rodai? - nes pvz mano geldai i vokiska tech pasa buvo
irasyta kad ratai tokie ir tokie ne pagal standarta.
Ratai dabar aišku pakeisti, uzsidejau tokius kokie nustatyti gamintojo, bet
vat vairas liko pripeckintas - turiu itarima kad ir apie vaira kazkas buvo
parasyta - bet gi vokiska tech pasa regitra pasieme, kaip reikes
tuvlitieciams tai paaiskinti?