Tema: Re: Q:auto statymas pei oro uosta?
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-06-08 21:48:58
Pora kartu elgiausi taip: su Metalo 2a muitines teritorijos apsauginiais uz
50Lt/savaitei "igrudau" ramiai savo masiniuka. Patogu tai, kad pasiimti
galima bet kuriuo paros metu. Tiesa - reikalingas isankstinis susiderinimas
ne telefonu.
Pazistamas lygiai tokiu paciu budu viena karta statesi pas DHL, sekanti -
Agrotiekime.