Tema: Re: Truputi OT
Autorius: Eex
Data: 2010-06-08 11:48:00
o seip as mielu noru persesciau i traukini, jei butu sutvarkyta normaliai
infrastruktura. as kasdien minu elektrenai - vilnius. kad isest i traukini,
man reiktu arba iki vievio kazkaip nusigaut, arba iki zasliu (zasliai gal
biskiuka arciau, nors kai dabar elektrenuose viaduka remontuoja, tai toliau
gautusi). nuo vilniaus stoties vel man reikia persesti i
mikriuka/autika/traukini, kuris nuveztu iki juodsiliu/valciunu. zodziu sumoj
gautusi laikas ~2h, o kaina i abi puses ivertinus kelione iki/nuo
zasliu/vievio stoties (11+5)*2+4=36lt/dienai

su masina iki darbo keliaunu 45min, vaziuoju dujomis (atstumas 50+50km), tai
kaina kazkur 20lt+masinos eksploatacija, na tai sumoje 30lt/dienai. aisku,
kad su masina ir patogiau, ir greiciau ir pigiau kol kas.