Tema: Re: Padekit truputi su naujo auto issirinkimu
Autorius: Dns
Data: 2010-06-08 11:39:00
kaip tik valdisku yra siu auto pasirinkimas
visada jei galiu vaziuoju su octavia
407 - barskalas, net jei zibinte pasiklausinejus vadybininku gerai jie
nerekomenduos jos pirkti (jei dar vadybininkas pazystamas)
mondeo - ziauriai bragus aptarnavimas, ir ilgose kelionese pavargstama
octavia palyginus uz sias pigesne dabar rs net 80.000 nekainuoja
aptarnavimas 600 lt kas 30.000 km
patogus vaziavimas liux kompletacija jei dabar dar 2.0 TDI ir liux traukia