Tema: Re: Kur kreiptis del sankryzos?
Autorius: Eex
Data: 2010-06-07 13:33:11
aga, kartais tenka pralekti olandu gatve, tai butent tikrai ten sviesaforai
durnai sudelioti. sudelioti gal ir ne durnai, bet sureguliuoti kazkaip
keistai. zmonems stovint olandu nuokalneje matosi dvi sankryzos: su filaretu
ir sekanti uz ~20m kazkur. raudona vaziuojant nuo olandu kalno uzsidega
panasiai abejose sankryzose, taciau zalia uzsidega pirmiau toje tolimesneje
sankryzeleje, a sankryzoje su filaretais dega raudona (kad is filaretu
zmones galetu pasukti i kaire arba desine). aisku, daugumas stovinciu
priekyje pamato uzsidegancia zalia ir pradeda vaziuoti, kai tuo tarpu uz
keliu sekundziu pradeda is filaretu chebra sukti kairen....
ne viena karta teko matyti, kaip taip ramiausiai pajuda ir pravaziuoja pro
raudona, tiems pries nosi :)