Tema: Re: Bajoj užgesau
Autorius: S.
Data: 2010-06-11 16:32:34
galva ir vožtuvai geri!
mane išgelbėjo auto savybė degint atidirbusias "tepaluotas" dujas iš
variklio "nedegimo" "skyriaus".
kolektorius buvo taip užneštas suodžiais, kad ir prieš hidrosmūgį kompresija
nebuvo ideali. vanduo kai parėjo, iš suodžių tešla pasidarė ir stūmoklio
smūgio metu vožtuvas net negalėjo užsidaryt.  meistrai fotkino sustoję :-)
praplaus viską ir motoriukas dar geriau sako valint ims, otai įsuirbimo
skylutės nu gal 50% diametro ir buvo kai kur likę, kitur mažiau net
S.

"S." <a@a.a> parašė naujienų news:huqau2$m7t$1@trimpas.omnitel.net...