Tema: Re: Automobiliu kebulu supirkejai Vilniuje?
Autorius: servyzo murzej
Data: 2010-06-04 13:09:23
O kas nors aplamai siais laikais duoda lituku uz viena kebula? As kai jieskojau tai neradau tokiu, visi sako nu 3 paimtume, 1 vezk pats. Veziau pats, gavau apie 100lt. Ant saleros palikau 50, 30 palikau makdonalde su draugu kuris padejo sukraut kebula ir kt metalus, liko 20. Manau kad neverta zaist :) Galeciau duot telefona zmogaus kuris pasiimtu kebula ir aciu pasakytu.

--