Tema: Re: tiriam rinka.
Autorius: svyt
Data: 2010-06-07 10:39:22
gal... daugiau investuot i reklama nesinorejo. paprasciausiai liko man
pusvelciui (uz 300 lt) benzininis golfas ir nelabai sumasciau ka su juo
veikti, pazystamam uzkale variklis, tai menesiui isnuomavau 2 menesiam uz
100 lt men,+ draudimas  3 menesiam, ta buvo, ir siaip toks nelabai formaliai
prisikabinsi prie stovio. tai pamasciau kad savo 300-500 lt vistiek gausiu
kad ir kiek ji sudroz, pasireklamavau, nieks nepaskambino tai pardaviau
pazystamui uz 500, jis nupjove stoga ir kaime jo sunus mokesi vazinetis su
tokiu kabriku. nu tai buvo tada kai 500 lt buvo ne pinigas.

--
vyt/ /