Tema: Re: biokuras e85 +/-
Autorius: ukw
Data: 2010-06-02 21:07:53
"Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message news:hu5seq$go5$1@trimpas.omnitel.net...
> :))) Iki manes daejo tik: "Reikia kokybishkesnio subo ir dar kad koks
> stiprintuvas ieitu uz 4000 litu. I petaka cia"

tai iki taves daejo. cia panasiai kaip liaudies patarle: "kas cia yra, tik 5 laidus pajungti". o kai pradedi aiskintis, tai paaishkeja  kad ten nori kosminio laivo su tarpgalaktinemis technologijomis.

va ir cia buvo panasiai. reikia kad grotu labai labai kokybishkai, labai labai garsiai, kad visi visi suprastu, kad cia labai kokybe.

na tai ir paaiskinau, kad tokiu atveju reik dvieju stiprintuvu (nes 5 kanalu stiprai yra NX), tai jau bus minimum 1500.  2 komplektai komponentu bus kaip minimum 1000 litu. dar reik gero bosavyko (minimum 600), reik laidu, reik kondensatoriaus (ne to, kur uzh 150 litu ish lemonos), ir galu gale reik gero garso shaltinio, o ne BMW BAVARIA radijomagnetolos.  o tai nebus juk daewoo magnetola su usb lizdu uzh 280 litu ish senuku.

cia neskaitant masinos lauzymo, pravodkiu, saugikliniu, galines sedynes perdarymo ir mano darbo, kuris irgi ne  50 litu uzh darbo diena.

vienzo, daugiau klaidu nedarysiu ir svetimu emeilu i njusus nepostinsiu.  bet kaip pats supranti, kokybishkesnis bosavykas gero garso masinoj nepadaro.

tiek ziniu.

jei atsiras kas jam padarys uzh 3 ar 4 tukstancius ahujenna garsa, tai noresiu ta garsa ishgirsti ir pamatyti samata.  kad nustatyt ar tai tikrai geras garsas, pasikviesiu dainiusha, pasikviesiu pora bicu ish mdg.lt ir dar viena kita zinova.