Tema: Re: laguna kompo klaidos
Autorius: John Smith
Data: 2010-06-02 19:08:14
o jie su laguna dirba ?

scanmaster turejau tik demo tai tas prisijunge bet demo klaidu netryne ir
siaip puse visko ten nedirba
kaskoki easy obd bandizau tai pasijunge ir nustate kad masina nedirba jam
zinomais protokolais
paskui  obd2 spy isvis neprisijunge , wOBD  irgi prisijunge bet nieko jis
ten neranda jokiu rodmenu
PROSCAN dar bandziau :D irgi nieko prisijungt prisijungia ir sako kad is
masinos gautas nesuprantmas atsakymas
nu zodziu durniu laivas kaskoks

negi cia niekas renuku neturi ? ???

digimoto v 4  noretu jungtis bet port geras o bitrate netinka ir pakeist
neduoda :S bandysiu demo  penkta versija.. bet ir vel jauciu klaidu netrins
ar dar ko

bukit zmones duokit veikiancia programa kasnors