Tema: Re: su3,14stas donoras
Autorius: Fla
Data: 2010-06-03 12:46:18
On 2010.05.28 19:57, YZF wrote:
> o boba nieko nemaciusi tai jau px?
> ar tipo leke ant 200?

Zemiau bus mano, kaip nemotopyrdininko, kukli nuomone.

Imho su motopyrda belenkokiu atveju reiketu _kiekvienos_ mashinos
bijot kaip maro. Ir vaziuojant galvoje visa laika "skaiciuot" -
spesiu sustot jei va tas py#@ras uzhkish, ar ne, kaip vaziuot kad
su didele atsarga spetum ishvengt kontakto, arba jei bus kontaktas
- kad butu kuo maziau pasekmiu, nu ir t.t.

Kiekviena karta kazka lenkiant, ar pravaziuojant, ypac jei didesnis
greiciu skirtumas, sveiko proto zmogui kelnes pilnos turetu but, nes
elementariai zaidziama su likimu (na gal tiksliau su tikimybiu teorija,
turint nelabai gerus skaicius:)

O jei pvz. lekciau 150 mocu mieste, ir aptureciau kontakta su auto...
Del to kad nepasisaugojau labiausiai kaltinciau save (net jei kazkas
kitas isvaziavo is salutinio, ar pan). Nes ant kortos MANO gyvybe ir
MANO sveikata. Todel pasitiketi, kad kazkas kitas mane pamatys, teisingai
supras kieno pirmumas, ar pan... Na nezinau, nenoreciau savo gyvybes
patiketi kazkam ko nepazistu, ir nepatikeciau net 5lt paskolos :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)