Tema: Re: Kas nuomoja traktoriuka-vejapjove
Autorius: Miegapele
Data: 2010-05-31 13:17:50
ant 30 aru traktoriukas gaunasi pats tas, uztrunki kokius 3 kartus maziau
laiko, kuro suryja ta pati, surinkimo bakas didesnis - reciau vaziuoji
isipilti, nepatogunmas kad laikas nuo laik okampus tenka trimeriu pataisyti.
aisku rimtesnio modelio traktoriuko kaina nedziugina(uz vikinga su
hidrostatine pavara, labai jau malonus daigtas, palikau 10kilogramu), bet
pats procesas, neskaitant laiko ekonomijos dziugina net ir labai.