Tema: Re: Gjensidige siulomi servisai
Autorius: Kurmis
Data: 2010-05-28 09:11:05
du kartus teko pas juos tvarkytis

aprasau situacijas su kuriom asmeniskai teko susidurti

pirma karta trimektoj. reikejo pakeisti sonini veidrodi ir nudazyti ji.
masinos splava buvo baltas metalikas, nudaze paprasta balta spalva :) ir dar
pirstu antspaudus ant dazu paliko. na kolxozas vienzo, ir tempe guma ilgai,
ne perspejant nei pranesant.

antra karta reikas. reikejo sparna istiesinti, zibinta pakeisti, buferi
pataisyti, nudazyti. dazus gerai parinko, nudaze gerai, buferis vistiek
truko biski vienoj vietoj po ju remonto, prikabino ji kreivai, laike masina
ilgai ir patys net nesugebedavo pranesti, nors ir pastoviai zadedavo.