Tema: Re: Q: nanaudojamas auto ir jo pirkimas
Autorius: Kestas.
Data: 2010-05-26 14:16:45
Na tai zino kad brangiai neims, o uz pigiai parduoti gaila, gaunasi brangus
kaip  atminimas - situacija kai nei pakartas nei paleistas. Pat problema  turiu
- amerikona, kuri atiduot gaila, o pardavineti norima kaina ir apsijuokineti net
rankos nekyla. Tik tiek kad jis siaip vaziuojantis, bet be ta (lempos neteisingos).
Kapsi nuoma uz garaza, bet uz tai nieks nenervina pasiulymais uz kelis simtus lt :)