Tema: Re: Antikorozinis padengimas
Autorius: on_duty
Data: 2010-05-24 21:53:23
priesh du metus Savanorių pr. 119 (pagrindiniai Dinitrolininkai ten) Vilniuje pasidariau Galantui. Nu ir patenkintas. Galines arkos, kuriu visiems gerai zhinoma ypatybe yra rudijimas daugiau mazhiau atlaike (bent išoriškai). Palyginus su kitais nekatrais Galantais, tai diena ir naktis. Brungiai sumokejai, bet kapitaliai patvarke ir antrus metus ish eiles vazhiuoju "garantiniam" apzhiurejimui ir pakartotiniam lengvam apipurshkimui. Gerai, kad ir ertmes visas prileido, nes paviršinis aptepimas nebutu toks naudingas. Dirbo tvarkingai - vairuotojo sedyne, vairas ant akiu maishais apmauti, kad neishtept.
Katrie pigiau daro, tai gali ir pachalturint manau :) O ir pagal darbo kultura sprendzhiant, tai nesigailiu daugiau sumokejes. Kolega pigiau dare, tai nei jokio garantinio apzhiurejimo, nei salono pasaugojimo... Skystis leistas i ertmes kazhkodel ishorishkai irgi skyresi. Nors irgi atseit Dinitrol.