Tema: Re: Elektrikas Kaune
Autorius: Darienas
Data: 2010-05-24 12:54:24
Kai pirkau masina, baltievoj sake, kad kompas rodo klaida kad nesuveike
mazasis ventiliatorius. Isvada keisti ventiliatorius, kadangi niekas
nezqidzia su vienu varikliuku, reikia keisti visa ta plastmase su abiem
varilliais. Tik detale virs 800 lituku.Srote radau varikliuka su sulauzyta
sparnuote uz 50 lt. Tikiuosi elektrikas galetu pakeist varikliuka ir viskas.
O del suveikimo kazkaip keistai kai didysis pradeda pust ant antro greicio,
o pirmasis vis dar miega...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5140 (20100524) __________

http://www.eset.com