Tema: Re: priesrukiniu tvirtinimas
Autorius: ManXP
Data: 2010-05-20 14:24:05
Turiu tamstai kelis klausimus apie RX tuo paciu. Manuale neradau atsakymu i
juos.

Kaip ijungt RDS ant radijos? Uzpisa, kad ekrane rodo tik radijo stoties
dazni. Ziurejau manuale, tai ten grazios nuotraukos ekrano su visa RDS
informacija, o pas mane tik dazni rodo. Kazkokios opcijos "RDS ON/OFF"
neradau.

Kaip atvest i prota Random funkcija klausant CD? Ijungus Random, gabalas
atsitiktine tvarka parenkamas tik jeigu klausai ji iki galo, ir po jo
persimeta kitas. Jei pvz gabalo vidury ant vairo ar pacio mago paspaudi
Next, tai permeta sekanti gabala is eiles (o ne random).

Imanoma padaryt, kad uzkurus auto, defaultinis langas ant touchscreeno butu
audio, ne jo debiliskas "fuel usage"? Pasidarau audio, o kei uzgesinu
varikli ir vel uzkuriu, vel rodo fuel usage standartiskai.