imesk fotke tackos. "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:ht2kuh$28g$1@trimpas.omnitel.net... > Nugi vis ruošiausi duot ataskaitą, bet neprisiruošiau. > Taigi bandom: > įsigyta sausio mėnesį už 550 lt > žiemos metu su labai gausiais ilgais pašildymais kuro sąnaudos priartėdavo > prie 8L (na per dziundzės plauką nepasiekdavo - apie 7,8-7,9) > Numirė starterio bendiksas, pakeičiau visą starterį už 10 alaus - 30lt. > Tiesa teko šrotelyje pačiam išsiimt ir į saviškę pačiam įsidėt. Na bet man > tai atrakcija. > Įdėjau didesnį akumą (nes buvo po ranka ir buvo gaila išmest) nors ir buvęs > užkurdavo. > Bendrai visą žiemą ir prie -26 kurdavosi be jokių problemų. > Pakesistas tepalas ir filtrai. Egzotika - variklio alyvai net 2 filtrai (ir > ne šalia). Filtrai gaunasi po brangiai - didysis apie 40 lt, mažesnis 20 (no > name). > Atėjus pavasariui pareigūnai už simbolinį mokestį mandagiai priminė nusiimti > dygliuotas belarusshinas. Problema išsisprendė atsiėmus skolelę Nissano > ratais (na bendra vertė 100-200lt) Mazdos ratų skylės ne 4X100 mm kaip > autos kataloge parašyta, o 4X114.3 > Draudimas pakainavo berods 130 lt > Atėjus pavasariui, iš ryto užkūrus, tepalo lemputė dar dega kokias 3 > sekundes. Taip pat užsidega bandant "šonaslydžiuot". Nesuku dėl to galvos > numirs tai numirs. > Kol kas nieko daugiau neremontavau, yra 2 pagrindinės bėdos - kiaura duslė, > ir galiniai amortikai kurie labiau primena supynes, ypač duobėtam > žvirkelyje. > Dabar sąnaudos apie 6,5 litro (tikiusi šiu baku kiek sumažint, bet stebuklų > nebus), tai kaip ir nieko labai įspūdingo, bet per mėnesį man susitaupo koks > 100-150 lt. > Dabar nuvažiuota kažkur apie 6000km > >