Tema: Re: Kelione kemperiu
Autorius: svk
Data: 2010-05-18 17:06:30
O tai na...ja į kempingus dar lindot su kemperiu varydami? - sustoji sau
gražioje vietoje ir miegi, nors ir vidury miesto centro, jei ženklai
leidžia, kaip pvz. Vilniuje. Kemperį aš suprantu kaip kietą ir didelę
palapinę, kurią tampaisi arba su kuria važinėji. Pirktis sau vienam -
kitam kartui per metus visiška nesamonė, nuomotis irgi, jei nevažiuoji
kažkur, kur išvis nėra kur apsistoti, nes geriau jau už nuomos pinigus
gyventi viešbuty ir važinėti žymiai greitesniu ir paslankesniu bei
mažiau sriaubiančiu nuosavu auto.