Tema: Re: gandonai
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-05-18 15:14:45
matau nesusisnekam.
As lausiu - ar bandei toki prietaisa, kaip toje nuoradoje - ty kuris yra ne
kasetinis adapteris, o butent atskiras SD koretliu skaitytuvas ikisamas i
vietoj kasetes?
Nes kasetini adapteri siuo metu naudoju - man kaip ir butu viskas ok jei ne
problema, jog nuolat kyso laidas ir kaskart norint perjungt daina reikia
griebtis MP3 grotuvo.

FM moduliatorius irgi utu didelis kysantis bumbulas vidury paneles. Todel ir
sakau, kad sitas dalykas butu optimalus variantas jeigu tik ji is sito
tinklalapio realiai galima butu nusipirkti.

Gal vis tik ka patvirtins, ar yra is cia ka pirkes?