Tema: Re: Kokios stabdziu kaladeles kokybiskos?
Autorius: Vitas
Data: 2010-05-14 20:57:16
Na aišku, ryt skambinsim į juta (mintex), eolota/intecars (textar) ir
žiūrėsim kas ką turi ir už kiek. Nishimbo tekstaroje neradau, jie turi
kashyama, tokias esu jau pirkęs, dėjau ant galo, tai pusėtinos labai.
Priekiui norėtūsi geresnių. Raicam neradau kas galėtų turėti.
O kai dėl ar per brangu originalas, tai nežinau ar per brangu, nes nežinau
kas originalas..Žinau kad Mazda tai neturi stabdžių kaladėlių gamyklos ar
net cecho...:)