Tema: Re: corola 2D nesikuria?
Autorius: padugne
Data: 2010-05-13 17:54:39
On Thu, 13 May 2010 17:07:06 +0300, ukw wrote:

> kai paskaitau njusus, tai susidaro ispudis kad cia masiskai mashinos
> neuzhsikuria del susipisusiu signalizaciju reliu.

matyt ne toks jau ir retas atvejis.

> tokiu atveju, mano telefonas butu raudonas nuo interesantu skambuciu.

Tai pora-trejeta metu jos laiko, o veliau niekas nepuls tau skambint. Nes
gal telefonas pasimete, gal masina jau senai treciose rankose, o gal gaila
15lt :)

As irgi nepuoliau skambinet tercijai, pasikeiciau reles ir tiek. Dabar
kiek girdejau dar ir centrinio parejo, is situ kazkurias pries kelis metus
jau irgi keiciau. Matomai parejo likusios.

--
kthxbai.