Tema: Re: Ar naudinga atjungti akumuliatoriu ilgai nesinaudojant masina?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-13 13:39:20
šitais, o prasmė kokia? Nesu tikras, bet greičiausiai kontroleriai taip pat
pameta adaptacijas, radijas nustatymus etc - vienu žodžiu nieko gero, o
naudos jokios. Akumui beje pas mane irgi tikrai ne mažiau metų ir gyvas jis
be jokių atjunginėjimų. Nes jo savaiminio išsikrovimo srovė tikrai žymiai
didesnė nei vartoja tvarkingas automobilis ramybės būsenoje.