Tema: Re: Ka manote apie toki auto?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-12 22:26:44
Na tai didelis dekui uz patarimus, nes vienas mano kolega aiskino, kad 85 kw
ryskiai per mazai ir valgys daug kuro. As ieskau automobilio su nedidele
rida ir tuo paciu perpus mazesne kaina su ta mintimi, kad keleta metu
nereiketu prie jos kisti nagu. Tai va ir ziuriu 30 000 kilometru tai visai
nedaug tokia suma galiu nesunkiai istraukti is kisenes, bet jei reiketu
pirkti nauja tai kaina dvigubeja ir jungiasi visokie lizingai. Kaskokio
iskirtinio dizaino ir vardo man visai nereikia, man pakanka zinoti, kad tai
folkswageno vaikis su visomis is to isplaukianciomis pasekmemis. Nes mano
zmona vazineja su beveik nauju pirktiu B5 passatu, tai jokio vargo nemato
(tiksliau as nematau) :)