Tema: Re: nauja benzinine vejapjove Vilniuje, kokia, kur?
Autorius: zycha
Data: 2010-05-13 19:10:35
buvau Stokkeri siandiena. Paemiau 5519 PO-L (nesavaeige) uz 929lt.
5519 savaeiges jau negaminamos, praeitu metu modelis. Ja pakeite 5521 kuri
gal but bus kita sav Lietuvoje. 5519 rodoma Stokker sandelyje yra kazkokia
garantine, grazinta, ne pardavimui.
Nera prasmes is savaeiges jei reikia intensyviai manevruoti...o uz tai
moketi 400lt. virsaus, is vis nelabai protinga.