Tema: Re: kiek trunka auto dazymas
Autorius: Donce
Data: 2010-05-12 09:51:18
kazkada signatura tokviloj tvarke po ivykio (buvo prabraukta sonas), keite
priekini sparna, abejas duris ir sudejo svolaciai sviesesnes. Sakau blin ne
ta spalva, tie sako po menesio susilygins, tipo sviezus dazai,.... nu ir kuj
iki siol matosi skirtumas :( po to tarp paneles ir mages tarpas atsirado,
sakau tvarkykit kol garantija, pakeite panele, dar baisiau padare...
pradejau rekt, tai mol paaiskino kad tarpas tarp mages ir paneles iki 3 mm
norma, tipo darai tragedija, viskas cia ok... nu ir dar nebeminesiu kuom esu
tokvila totaliai nepatenkintas.... :(

--
Donce