Tema: Re: Mintis/klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-12 09:02:26
sąnaudos ~6Ltr šimtui. užmiestį dar mažiau.

kirba mintis parduoti, bet vienas dalykas mašina ne ant mano vardo.
kitas dalykas o kas jį taip atrodantį gali pirkt.

Už dyką atiduot važiuojantį ir dar važiuosiantį daiktą gaila.
Nes tokį xlamą kieme laikyt pats tas - nėra nuo jo ką nulupt.
Nors sukos vieną naktį salerą išleido. Išeini sėdi ir važiuoji.

O pėdint iki aikštelės 5er tingisi :)