Tema: Re: Draudimo džiaugsmai
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-05-11 16:06:35
kazkokia nesamone, siaip imant maximuma ir minimuma ir skaiciuojant is
jus/ar su jais - vidurkis baisiai issikreips.
tarkima maksimumas 10000, o minimumas 500. rinkos verte - 8000. o pas juos
gaudtusi 5250.

norint issivesti realesni vidurki, kaip tik deretu atsisakyti keliu
maksimumu ir keliu minimumu. gaunant mediuma. mediumas butent tokiais
(juokingais iki negaliu) atvejais butu daug tiksliau. pabandyk pasiziureti
pats, o tada su pretenzijom.

ir siaip tai nesamone su autopliusu cia kazkokia... naxuy nebandei siust?