Tema: Re: BRC vs. AD autodujos
Autorius: R.A.
Data: 2010-05-11 15:57:36
man sitie autodujininkai (vytenio/kauno gatviu kampas vilniuje) dejo OMVL
priesh du metus;
viskas OK, tik sikniu visur yra :( - pajunge pacukai antifryzo slanga ne is
ten,- traukdavo skysty y reduktoriu ne ish motoro o is radiatoriaus; ko
pasekoje ilgai trukdavo kol susildavo variklis;
kita slanga pakabino virs vairo traukiu su kinietiskom plonom zastiozkem,
gerai kad kapota pakeles pamaciau kad nutruke zastiozkos - slanga jau buvo
gerokai prazulinta nuo vairo traukiu;

zo auksarankiu yra visur