Tema: Re: nauju 4x4 padangu 265-70 '16, vasariniu
Autorius: Markovich
Data: 2010-05-11 12:44:51
265/70R16
112H MATADOR MP71 ROWL(baltai paspalvintu sonu) - 360lt/vnt  daugiau
zvyrines padangos, ant asfalto uzia ir nelabai geras sukibimas, mano tevukui
gerai tinka vaziuot i miska ir siaip laukais
114H MATADOR MP81  - 345lt/vnt  asfaltinis variantas
114T Falken STZ-04  - 430lt/vnt
114S Dunlop ST-1     - 480lt/vnt
114S Dunlop AT2  -     480lt/vnt
112T Dunlop AT3 -      480lt/vnt  reiktu laikt savaite kazkur

--
www.ratams.lt

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5104 (20100511) __________

http://www.eset.com