Tema: Re: mokausi naudotis srotais. padekit.
Autorius: Nikonis
Data: 2010-05-10 16:28:10
na as pasakiau is draugo karcios patirties.
turi jis 2001m d4d avensi universala.
sankaba perdare i neplaukiojancia (ar ten kazka panasaus)
greiciu deze jau antra pabiro
vairo stiprintuvo siurblys apsimyzes tepalais ir lyg neranda srotuose
kito...
granata pakeite ir nepraejo ne metai vel traska.
zinoma granatas galima sudrozti ir greiciau :)